wtorek, 10 maja 2011

Witam w krainie Tysiąca Kalorii !

Cześć ! Mam na imię Iwona. W temacie diet siedzę już długo.Jestem smakoszem i nie lubię nudy w kuchni więc przez ten czas większość posiłków tworzyłam lub cierpliwie przeszukiwałam sterty przepisów. Aby dieta była przyjemna. I smaczna. Abym ją pokochała i nie uznawała jej za coś uciążliwego.

Od dziś chcę się z Wami dzielić moimi eksperymentami i odkryciami. 

Na moim blogu zamieszczać będę przepisy kulinarne - smaczne, niskokaloryczne, no a przede wszystkim mieszczące się w tej magicznej liczbie 1000 kcal.

Serdecznie zapraszam !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć i czołem!

Cieszę się, że tutaj jesteś. Masz jakieś zapytanie/prośbę/opinię/radę dotyczące bloga ? Pisz. Z niecierpliwością czekam na takowe i odpowiem na każde . ;)