wtorek, 2 kwietnia 2013

Rzodkiewkowa

Hop hop. Ni widu ni słychu, a tu nowy przepis. I teraz tak będzie częściej, powrót do sfery blogowej uznaje za rozpoczęty. Po wielu namowach, uznałam że wrócić trzeba, z nowym powerem.. z zupą. ;D
Dziś rzodkiewkowa, lekka, na nasze umęczone, poświąteczne żołądki.
Pachnie wiosną. 




 Składniki ( na około 1100g zupy - 3 - 4 porcje ):
  • 2 małe pęczki rzodkiewek (ok.250 g) 
  • 2 ziemniaki 
  • 5 łyżek jogurtu naturalnego 
  • 2 łyżki oliwy z oliwek 
  • 4 szklanki bulionu warzywnego (ja mam z kostki) 
  • koperek
Ziemniaki obierz, umyj i pokrój w kostkę. Rzodkiew umyj i drobno posiekaj. W garnku rozgrzej oliwę i wrzuć warzywa. Duś je kilka minut cały czas mieszając. Zalej ciepłym bulionem i gotuj, do czasu aż ziemniaki będą miękkie (około 20 minut). Do jogurtu dodaj 4 łyżki zupy. Taki jogurt delikatnie połącz z zupą. Posiekaj koperek i podawaj z nim zupę. 

Bon appetit ! 



Wartość Kaloryczna  55 kcal (100 g) 
Białko 1,5 g
Węglowodany 7,6 g
Tłuszcz 2,05 g

2 komentarze:

  1. zupa z rzodkiewki? :O
    mimo że jestem zdziwiona, to koniecznie muszę ją zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy pomysł na obiad. :D

    OdpowiedzUsuń

Cześć i czołem!

Cieszę się, że tutaj jesteś. Masz jakieś zapytanie/prośbę/opinię/radę dotyczące bloga ? Pisz. Z niecierpliwością czekam na takowe i odpowiem na każde . ;)