piątek, 12 kwietnia 2013

Krem Kukurydziany

Weekend. Piękny czas, bo to już. Wiosna nieśmiało dobija się zza chmur, a wszystkim brakuje słońca. Ciepła. Koloru. Kukurydziany kop dla podniebienia, zapachu, oczu ! 
Żółtość śmieje się z talerza, ludzie się uśmiechają jak zjedzą.



Składniki(na 1000g zupy):
  • 2 puszki kukurydzy konserwowej (po 400g każda) 
  • 1 cebula 
  • 1 kostka bulionowa warzywna 
  • jogurt naturalny 1,5% 175g 
  • 1 łyżeczka masła 
  • słodka papryka, sól, pieprz
 Cebulę obierz i drobno posiekaj. podsmaż na łyżeczce masła. Do 4 szklanek gorącego bulionu dodaj kukurydzę wraz z zalewą. Gotuj 15 minut. Dodaj cebulę i gotuj jeszcze 10 minut. Następnie zblenduj zupę na gładki krem, dodaj jogurt i wymieszaj. Przypraw.
Smacznegoł! ;)



Wartość Kaloryczna 88 kcal (100 g) 
Białko 3,8 g
Węglowodany 13,4 g
Tłuszcz 2,8 g

6 komentarzy:

  1. Ostatnio w kuchennych rewolucjach był krem kukurydziany. Jako takiej kukurydzy nie lubię, ale może w zupie by mi zasmakowała;)

    Zapraszam do siebie na konkurs
    http://gotujebochce.blogspot.com/2013/04/konkurs-na-100-tys-wyswietlen-zestaw.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Muffinki wyglądają bardzo apetycznie. Przepis trzeba będzie wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Swój komentarz chciałem dać przy Muffinkach ale nie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chodzi za mną ta zupa już od kilku dni.. zrobię jutro na obiad, bo nie wytrzymam! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech Cię zupa dogoni w końcu. Bo zupy trzeba jeść, na zdrowie i energię codzienną. Złap żółte kolby i daj znać, jak smakowało. ;)

      Usuń
  5. Mega kukurydziana, smaczna i rozgrzewająca. Dodałam trochę kurkumy i tymianku. I podałam z grzankami z razowego chleba. Jak dla mnie idealna na zimne dni ;-)

    OdpowiedzUsuń

Cześć i czołem!

Cieszę się, że tutaj jesteś. Masz jakieś zapytanie/prośbę/opinię/radę dotyczące bloga ? Pisz. Z niecierpliwością czekam na takowe i odpowiem na każde . ;)