środa, 9 kwietnia 2014

Placki Tuńczykowe

Środek tygodnia nie pozwala zwolnić. Choć do weekendu czas już szybciej płynie. Pływa też ryba, z której zrobić można Te odżywcze i sycące placki. Tuńczyk zawiera dużo kwasów omega-3, które chociażby odtłuszczają wątrobę czy wspomagają procesy trawienne. Ryba ta wzmacnia też odporność. 
Także - same plusy pod tak prostą postacią. Jedzmy ryby! Smażmy placki! 
A i weekend szybciej przybędzie.
Wiosenna Patelnia vol. 3




Składniki (na 4 sztuki):
  • 2 jaja 
  • 1 puszka tuńczyka w wodzie (120 g) 
  • 1 łyżka otrębów owsianych 
  • pieprz biały
Tuńczyka odcedź z wody. Jaja roztrzep widelcem i wymieszaj z tuńczykiem oraz otrębami. Przypraw pieprzem. Smaż okrągłe placki na patelni teflonowej bez dodatku tłuszczu, z dwóch stron. 


Zdrowy tryb życia

Wartość Kaloryczna 85 kcal (1 sztuka)
Białko 11,4 g    
Węglowodany  1,6 g   
Tłuszcz 3,5 g


5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Przekonaj się sam jak smakują. ;)

      Usuń
  2. super pomysł !! i mało kaloryczne *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają świetnie! Hmm, ciekawa rzecz jako wieczorna przekąska po treningu na siłowni czy bieżni. :)

    Pozdrawiam,
    -Scenarist

    OdpowiedzUsuń

Cześć i czołem!

Cieszę się, że tutaj jesteś. Masz jakieś zapytanie/prośbę/opinię/radę dotyczące bloga ? Pisz. Z niecierpliwością czekam na takowe i odpowiem na każde . ;)